C++
FRAKTAL

Programowanie i algorytmy

  • Programowanie i algorytmy
  • Aktualności
  • Konkurs "FRAKTAL"
  • Regulamin
  • Mapa witryny
  • math.edu.pl

Kurs C++

  • Wstęp do C++
  • Instrukcja warunkowa
  • Instrukcja wielokrotnego wyboru
  • Instrukcje iteracyjne (pętle)
  • Funkcje w C++
  • Rekurencja
  • Tablice w C++
    • Tablice jednowymiarowe
    • Tablice wielowymiarowe
    • Tablice znaków
    • Funkcje dla tablic znaków
    • Tablica jako argument funkcji
    • Tablica a wskaźnik
  • Wskaźniki
  • Struktury, unie, wyliczenia, ...
  • Biblioteki
  • STL
  • Obsługa plików
  • start

Matura z informatyki

  • Arkusze maturalne
  • Algorytmy maturalne
    • Badanie czy liczba jest pierwsza
      • 1000 liczb pierwszych
      • 10000 liczb pierwszych
      • 100000 liczb pierwszych
    • Rozkład liczby na czynniki
    • Pozycyjne reprezentacje liczb
    • Ciąg Fibonacciego
    • Wyszukiwanie binarne
    • Wyszukiwanie elementu min/max
    • Elemement min. i maks.
    • Algorytm Euklidesa
    • Palindrom
    • Wysz. wzorca w tekście
    • Schemat Hornera
    • Porządkowanie zbiorów
    • Sortowanie bąbelkowe
    • Sortowanie przez selekcję
    • Sortowanie przez wstawianie
    • Sortowanie przez scalanie
    • Sortowanie kubełkowe
    • Sortowanie szybkie
    • Szyfrowanie
    • Szyfr przestawieniowy
    • Szyfr cezara
    • Operacje na ułamkach
    • NWW
    • Sito Eratostenesa
    • Przeszukiwanie z wartownikiem
    • Lider w zbiorze
    • Jednoczesne wysz. min. i max.
    • Potęgowanie szybkie
    • Połowienie przedziałów
    • Metoda trapezów
    • Metoda prostokątów
    • Newton-Raphson
    • Anagramy
    • Liczby doskonałe
    • Nierówność trójkąta
    • Dwa odcinki
  • Zadania - poziom podstawowy
    • Liczby parzyste i kwadratowe
    • Dodawanie wielkich liczb
    • Ciągi znaków - prawdopodobieństwo
  • Zadania - poziom rozszerzony
    • Liczby kwadratowe
    • Szyfrowanie trzech bitów
  • FRAKTAL
    • Edycja IV
    • Zadania z IV edycji
    • Omówienie zadań IV rundy
    • Edycja V
    • Zadania z V edycji
    • Edycja VI
    • Zadania z VI edycji
    • Edycja VII
    • Zadania z VII edycji
    • Edycja VIII
    • Zadania z VIII edycji
    • Omówienie zadań z VIII edycji
    • Nagrody
    • Edycja I
    • Zadania z I Edycji
    • Omówienie zadań I rundy
    • Edycja II
    • Zadania z II edycji
    • Omówienie zadań z II edycji
    • Edycja III
    • Zadania z III edycji
    • Omówienie zadań z III edycji
  • Systemy liczbowe
    • System U2
    • System dziesiętny
    • System dwójkowy
    • System ósemkowy
    • System szesnastkowy
    • Systemy liczbowe - arytmetyka
  • Rozwiązania zadań maturalnych
    • Zad. 4 2015 NF

Warsztaty

  • Drzewa przedziałowe
    • Dynamiczne
  • Algoliga - omówienie
    • DOMINO - znajdź kamień
    • Profesor Algobit w przedszkolu
    • Klucznik
    • Liczby podzielne przez 3 - ciąg dalszy
    • Schody do nieba, autostrada do piekła
    • To zadanie jest łatwe!
    • Wyszukiwarka
    • Liczby doskonałe
    • Kości zostały rzucone
    • Sinusoida
  • Struktury danych
    • Stack - kolejka lifo (stos)
    • Kolejka fifo
  • Grafy
    • przeszukiwanie w glab
    • Przeszukiwanie wszerz
  • BST z historią
  • FAST I/O
  • Rozkład tematów z prog.
  • Rozszerzony alg. euklidesa
  • Platforma spoj
    • Sędzia spoj
  • Olimpiada Informatyczna
    • Iloczyn wektorowy
    • Zamiatanie kątowe
    • Otoczka wypukła
    • Najbardziej oddalona para punktów

Ćwiczenia

  • Wstęp do C++
    • Rozwiązania
  • Instrukcja warunkowa
    • Rozwiązania
  • Instrukcja wielokrotnego wyboru
    • Rozwiązania
  • Iteracje (pętle)
    • Rozwiązania
  • Rekurencja
    • Rozwiązania
  • Tablice
    • Rozwiązania
  • Tworzenie klas
    • Rozwiązania
  • Przeciążanie operatorów
    • Rozwiązania
  • Pliki tekstowe

Matura z matematyki

  • Strona główna
  • Zadania maturalne
  • Planimetria
  • Rachunek prawdopodobieństwa
  • Ciągi liczbowe
  • Arkusz maturalny 2019
  • Nauka zdalna z matematyki
  • Jesteś tutaj:  
  • Start
  • Tablice w C++
  • Funkcje dla tablic znaków

Tablice znaków - przydatne funkcje

powrót

W tym artykule opiszę kilka podstawowych funkcji operujących na tablicach znaków:

  • strcpy - kopiowanie jednej tablicy do drugiej
  • strncpy - kopiowanie części jednej tablicy do drugiej
  • strlen - zwracanie ilości znaków tablicy
  • strcmp - porównywanie tablic

Zadania + rozwiązania

  • Wstęp Wprowadzenie do C++
  • Instrukcja warunkowa
  • Instrukcja wielokrotnego wyboru
  • Instrukcje iteracyjne (pętle)
  • Funkcje
  • Rekurencja
  • Tablice
  • Wskaźniki
  • Struktury
  • Przeciążanie operatorów

Ostatnio dodane

  • XII edycja konkursu FRAKTAL
  • Najbardziej oddalona para punktów
  • Sortowanie kątowe (kątowe zamiatanie)
  • Iloczyn wektorowy, a kierunek skrętu
  • Olimpiada Informatyczna

LOCATION

Działdowo
woj. warmińsko-mazurskie

kontakt@kaspro.pl

fraktal@algorytm.edu.pl

Copyright © 2011 - 2021, algorytm.edu.pl. All Rights Reserved.