Kurs maturalny z języka angielskiego!
kurs-maturalny-jezyk-angielski

PROGRAMOWANIE I ALGORYTMY

Zajęcia maturalne z informatyki
Olimpiada Informatyczna Juniorów
    Prowadzący: Marcin Kasprowicz
  • właściciel serwisu algorytm.edu.pl
  • wrzesień 2024 — start zajęć
  • czytaj więcej

Nagrody


Nagrody w X Edycji

I miejsce

Karta Podarunkowa Sto Lat - 100 zł

II miejsce

Karta Podarunkowa Gratulacje - 50 zł

III miejsce

Karta Podarunkowa Gratulacje - 50 zł

Nagroda specjalna

Nagroda przyznana zawodnikowi, który zajął miejsce [bierzący rok] mod [liczba zawodników, którzy rozwiązali przynajmniej jedno zadanie] + 1. Jeśli przypadnie dla zawodnika z miejsca 1 - 3, nagroda wędruje do osoby na czwartej pozycji.

Karta Podarunkowa Pies - 20 zł

 

Nagrody w IX Edycji

I miejsce

Karta Podarunkowa Sto Lat - 100 zł

II miejsce

Karta Podarunkowa Gratulacje - 50 zł

III miejsce

Karta Podarunkowa Gratulacje - 50 zł

Nagroda specjalna

Nagroda przyznana zawodnikowi, który zajął miejsce [bierzący rok] mod [liczba zawodników, którzy rozwiązali przynajmniej jedno zadanie] + 1. Jeśli przypadnie dla zawodnika z miejsca 1 - 3, nagroda wędruje do osoby na czwartej pozycji.

Karta Podarunkowa Pies - 20 zł

 

Nagrody w VIII Edycji

I miejsce

Karta Podarunkowa Sto Lat - 100 zł

II miejsce

Karta Podarunkowa Gratulacje - 50 zł

III miejsce

Karta Podarunkowa Gratulacje - 50 zł

Nagroda specjalna

Nagroda przyznana zawodnikowi, który zajął miejsce [bierzący rok] mod [liczba zawodników, którzy rozwiązali przynajmniej jedno zadanie] + 1. Jeśli przypadnie dla zawodnika z miejsca 1 - 3, nagroda wędruje do osoby na czwartej pozycji.

Karta Podarunkowa Pies - 20 zł

 

Nagrody w VII Edycji

I miejsce


Dowolna rzecz wskazana na ALLEGRO do kwoty 80 zł.

II miejsce


Dowolna rzecz wskazana na ALLEGRO do kwoty 60 zł.

III miejsce


Dowolna rzeczwskazana na ALLEGRO do kwoty 40 zł.

Nagroda specjalna

Nagroda rzeczowa przyznana zawodnikowi, który zajął miejsce [bierzący rok] mod [liczba zawodników, którzy rozwiązali przynajmniej jedno zadanie] + 1. Jeśli przypadnie dla zawodnika z miejsca 1 - 3, nagroda wędruje do osoby na czwartej pozycji.

 

Nagrody w VI Edycji

I miejsce


Dowolna rzecz wskazana na ALLEGRO do kwoty 80 zł.

II miejsce


Dowolna rzecz wskazana na ALLEGRO do kwoty 60 zł.

III miejsce


Dowolna rzeczwskazana na ALLEGRO do kwoty 40 zł.

Nagroda specjalna

Drewniane warcaby 10x10 ufundowane przez serwis math.edu.pl

 

Nagrody w V Edycji

I miejsce


Dowolna rzecz wskazana na ALLEGRO do kwoty 80 zł.

II miejsce


Dowolna rzecz wskazana na ALLEGRO do kwoty 60 zł.

III miejsce


Dowolna rzeczwskazana na ALLEGRO do kwoty 40 zł.

Nagroda specjalna

 Drewniane warcaby 8x8 ufundowane przez serwis math.edu.pl

Nagrody w IV Edycji

I miejsce


Dowolna rzecz wskazana na ALLEGRO do kwoty 80 zł.

II miejsce


Dowolna rzecz wskazana na ALLEGRO do kwoty 60 zł.

III miejsce


Dowolna rzeczwskazana na ALLEGRO do kwoty 40 zł.

Nagroda specjalna


Niespodzianka

 

Nagrody w III Edycji

I miejsce


Dowolna książka wskazana na ALLEGRO do kwoty 80 zł.

II miejsce


Dowolna książka wskazana na ALLEGRO do kwoty 60 zł.

III miejsce


Dowolna książka wskazana na ALLEGRO do kwoty 40 zł.

Nagroda specjalna


Pamięć flash 16GB SanDisk.

Zespół Szkół Nr 1 ufundował nagrody dla trójki najlepszych uczniów naszej szkoły.

Nagrody w II Edycji

I miejsce


Dowolna książka wskazana na ALLEGRO do kwoty 80 zł.

II miejsce


Dowolna książka wskazana na ALLEGRO do kwoty 60 zł.

III miejsce


Dowolna książka wskazana na ALLEGRO do kwoty 40 zł.

Nagroda specjalna


Pamięć flash 16GB SanDisk.

 

Nagrody z I Edycji

Osoby nagrodzone proszone są o wybranie jednej pozycji z odpowiedniej listy. Dane proszę przesłać na adres fraktal@algorytm.edu.pl.

I i II miejsce

1. Algorytmy + struktury danych = programy, autor Niklaus Wirth

2. Algorytmy.  Almanach, autor George Heineman, Gary Pollice, Stanley Selkow

3. Geometria obliczeniowa Algorytmy i zastosowania, autor: M. de Berg, M. van Kreveld, M. Overmars, O. Schwarzkopf.

4. Język C++. Szkoła programowania. Wydanie VI, autor: Stephen Prata

5. C++ STRATEGIE I TAKTYKI Vademecum profesjonalisty, Autor: Robert B.Murray

 

III Miejsce i nagroda specjalna

1.  Algorytmy bez tajemnic  ISBN: 978-83-246-7482-4

2.  Algorytmy, struktury danych i techniki programowania. Wydanie IV

3.  Algorytmy i struktury danych WNT, Autor: L. Banachowski, K. Diks, W. Rytter
ISBN: 83-204-3224-3

4. ALGORYTMY I STRUKTURY DANYCH WYBRANE ZAGADNIENIA 
autor: Zbigniew J. Czech
Sebastian Deorowicz 
Piotr Fabian 

5. ALGORYTMY ĆWICZENIA autor Bogdan Buczek, wydawnictwo helion