Programowanie i algorytmy

Nagrody

Nagrody w VII Edycji

I miejsce


Dowolna rzecz wskazana na ALLEGRO do kwoty 80 zł.

II miejsce


Dowolna rzecz wskazana na ALLEGRO do kwoty 60 zł.

III miejsce


Dowolna rzeczwskazana na ALLEGRO do kwoty 40 zł.

Nagroda specjalna

Nagroda rzeczowa przyznana zawodnikowi, który zajął miejsce [bierzący rok] mod [liczba zawodników, którzy rozwiązali przynajmniej jedno zadanie] + 1. Jeśli przypadnie dla zawodnika z miejsca 1 - 3, nagroda wędruje do osoby na czwartej pozycji.

 

Nagrody w VI Edycji

I miejsce


Dowolna rzecz wskazana na ALLEGRO do kwoty 80 zł.

II miejsce


Dowolna rzecz wskazana na ALLEGRO do kwoty 60 zł.

III miejsce


Dowolna rzeczwskazana na ALLEGRO do kwoty 40 zł.

Nagroda specjalna

Drewniane warcaby 10x10 ufundowane przez serwis math.edu.pl

 

Nagrody w V Edycji

I miejsce


Dowolna rzecz wskazana na ALLEGRO do kwoty 80 zł.

II miejsce


Dowolna rzecz wskazana na ALLEGRO do kwoty 60 zł.

III miejsce


Dowolna rzeczwskazana na ALLEGRO do kwoty 40 zł.

Nagroda specjalna

 Drewniane warcaby 8x8 ufundowane przez serwis math.edu.pl

Nagrody w IV Edycji

I miejsce


Dowolna rzecz wskazana na ALLEGRO do kwoty 80 zł.

II miejsce


Dowolna rzecz wskazana na ALLEGRO do kwoty 60 zł.

III miejsce


Dowolna rzeczwskazana na ALLEGRO do kwoty 40 zł.

Nagroda specjalna


Niespodzianka

 

Nagrody w III Edycji

I miejsce


Dowolna książka wskazana na ALLEGRO do kwoty 80 zł.

II miejsce


Dowolna książka wskazana na ALLEGRO do kwoty 60 zł.

III miejsce


Dowolna książka wskazana na ALLEGRO do kwoty 40 zł.

Nagroda specjalna


Pamięć flash 16GB SanDisk.

Zespół Szkół Nr 1 ufundował nagrody dla trójki najlepszych uczniów naszej szkoły.

Nagrody w II Edycji

I miejsce


Dowolna książka wskazana na ALLEGRO do kwoty 80 zł.

II miejsce


Dowolna książka wskazana na ALLEGRO do kwoty 60 zł.

III miejsce


Dowolna książka wskazana na ALLEGRO do kwoty 40 zł.

Nagroda specjalna


Pamięć flash 16GB SanDisk.

 

Nagrody z I Edycji

Osoby nagrodzone proszone są o wybranie jednej pozycji z odpowiedniej listy. Dane proszę przesłać na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. .

I i II miejsce

1. Algorytmy + struktury danych = programy, autor Niklaus Wirth

2. Algorytmy.  Almanach, autor George Heineman, Gary Pollice, Stanley Selkow

3. Geometria obliczeniowa Algorytmy i zastosowania, autor: M. de Berg, M. van Kreveld, M. Overmars, O. Schwarzkopf.

4. Język C++. Szkoła programowania. Wydanie VI, autor: Stephen Prata

5. C++ STRATEGIE I TAKTYKI Vademecum profesjonalisty, Autor: Robert B.Murray

 

III Miejsce i nagroda specjalna

1.  Algorytmy bez tajemnic  ISBN: 978-83-246-7482-4

2.  Algorytmy, struktury danych i techniki programowania. Wydanie IV

3.  Algorytmy i struktury danych WNT, Autor: L. Banachowski, K. Diks, W. Rytter
ISBN: 83-204-3224-3

4. ALGORYTMY I STRUKTURY DANYCH WYBRANE ZAGADNIENIA 
autor: Zbigniew J. Czech
Sebastian Deorowicz 
Piotr Fabian 

5. ALGORYTMY ĆWICZENIA autor Bogdan Buczek, wydawnictwo helion